mandag 30. august 2010

Fisketuren som blei til fototur med spennade resultat

Det starta med at eg skulle fiske i Oldenelva på grunneigar kort, og det gjorde eg!!! Men fristelsen vart for stor. Eg kunne ikkje la det flotte måneskinnet gå frå meg so eg kjørte litt rundt i Oldedalen og fekk tatt litt bilder før eg på morningen hadde meg ein tur med stanga. Lite fisk vart det på meg, men det er vell der ein legger insatsen ein får resultat og bilda ut over dagen synst eg vart ganske spennande.


Eit geitekje som ser mot fjelltoppane på innsida av gjærde.

Ein deligasjon med folk som såg på sperringa og ein fotograf vart mine målestokkar for i dag.

Ein liten vri på det kjente motivet ;o)

Briksdalsbreen med eit litt anna vinkel enn vanlig. Det er ein isklump vi ser under vatn ikkje breen ;o)

1 kommentar:

Ord og bilder sa...

Råartige bilder Ronny!
likte dem to siste!
Kreativt og bra.


monika