mandag 15. juni 2009

I går satte eg opp lavvoen ved eit vatn og håpte det skulle skje noko spennande......

Smålomen ville ikkje nærmare enn dette, men stemninga blir alltid litt spesiell når den er på vatnet.
To trollske fuglar på eit brett.

Når eg hadde sete i den forferdelig dårlige fluktstolen i heile natt tenkte eg på og berre pakke i hop og reise heim, men eg klarte ikkje heilt det heller. Var liksom noko eg venta på som eg ikkje viste kva var...... og plutselig kjeme det tre langvinga fuglar i det fjerne. Eg tenkte steik i dag blir det mykje hegre her gitt, for det var alt komt ei. Dei langvinga fuglane kom nærmare og mærmare, so får eg eit lite håp om at det skal vere traner som kjem inn på trollske vatnet. ÅÅ ja det er det!! Blir ikkje lett og komme seg heim i rett tid i dag vist desse vil posere for meg på skapelig hold. Det endte med både bilder og eg kom meg heim til ongane skulle i barnehagen;o)


Flotte fuglar og få før frukost dette.



Ingen kommentarer: