fredag 21. august 2009

Her er nokre av dei utsmykningane eg har fått til i år.

Her er bilde av kontoret til Arne Nesgård på Firdafysikalske kor eg har fått lov og dekorere veggane. Det var tidlig i år.


Her er dei to av mine bilder som har fått lov og pryde veggane på NAV kontoret på Sandane.
Panorama bildet er av Sørstranda og er 195cm langt og ca 30cm høgt. Det som henger heilt til venstre er frå Traudalen og er 80x60cm.


Her er resten av bilda som er Helge og Arne Lyslo sine.





Utstillingsvindet som eg har alle bilda untatt det i midten til vestre, dette er hos lyslo Foto i øvste gata på Sandane. Her er bilder i alle prisklasser frå 200 og opp til 6000 for det store panoramabildet over Silda og Stadten og nordre delar av Vågsøy.

Håpar eg kan hjelpe andre med og fylle veggane med naturbilder i framtida og;o)

Ingen kommentarer: