onsdag 28. oktober 2009

I kveld var det møte i fotoklubben vår igjen, og denne gongen hadde vi ein tur i sentrum får og prøve oss på miljøbilder


Fjordingen utanfor Sparebanken vart eit av mine første motiv. Det er morro og leike seg på denne måten. Eg brukte vidvinkel og blits og synst det var so spennande at eg ikkje fekk teste noko anna.


Kan ikkje glayme telefonkiosken!!!



Gamle Gloppen Hotell er og ein viktig del av Sandane, skulle gjerne tatt nokre bilder av skjølve byggningen men eg pingla ut når det var so mykje folk på trappa!! hehehe.


Tankeringen er no eit naturlig midtpingt i sentrum. Når eg var ferdig la eg merke til at det ikkje var nokon andre tullingar med kamera so eg måtte berre komme meg opp igjen på Firda der vi har møte. Der var dei godt i gong med møtet gitt!!!




Ingen kommentarer: