onsdag 17. mars 2010

Ei reise i vinterlandskapet.

vinternaturbilder from Ronny Solheim on Vimeo.

Her er bilder som er publisert tidligare. men ikkje på bloggen sånn. Det er sikkert nokon som har sett det før, men eg legger det ut på denne måten no. Håpar eg kan komme med fleire sånne slideshow ut over våren om det passar seg sånn. Håpar dokke likar det å eg setter pris på ris og ros så eg kan bli bedre etter kvart.

Eg har endelig fått lært meg korleis eg kan legge inn slideshow på bloggen min av Stian Holmen;o) Det er enkelt når ein kan det, men når ein skal finne ut av det sjølv er det søren ikkje lett nei. Takk Stian

2 kommentarer:

Jarle Lunde sa...

Hei
Flott at du vil vise bildespel på bloggen. Å sjå bilda sett i ein samanheng har eg sansen for.

Sjølv har eg lagt ut nokre i flash. Det har vore skuffande dårleg kvalitet. Difor vurderer eg andre alternativ. Youtube er ei løysing, Vimeo ei anna. Kankje kunne du skrivi ein blogg der du forklarer kvifor du har valgt Vimeo?

Mvh
jarle

Ronny Solheim sa...

Hei jarle
Kjekt du slengte inn ein kommetar og spm her, det lika eg.

Eg er litt på søker`n eg og fortida. Eg har hatt nokre slideshow på youtube i nokre år men det er blitt så som så. Eg såg i haust for første gong vimeo når Stian Holmen presenterte sin første film på bloggen. Det såg so profft og flott ut at eg berre måtte teste.

Eg tok å testa den eg og å synst den virka veldig seriøs og fin så har landa på den no. Er egentlig ikkje noko meir avansert enn det gitt;o)

Mvh Ronny