onsdag 19. mai 2010

Ein rundtur på Runde

Eg begynte dagen dårlig med å reise til Volda ein dag fortidlig.... burde vist sjekka timeplanen før eg reiste. Studiedag stod der med store bokstavar!! Eg kjente eg vart rimelig sur og forbanna på meg sjølv. Så var det store spørsmålet!! Kva gjere eg no? Reise heim igjen og ha øydelagt ein heil dag, eller skulle eg bruke den til noko meir etter mi meining fornuftig. Runde har eg ikkje vert på 5 år. Jo det blir ein tur til Runde på sparket. Eg ringte Trond Eirik som sov som ein stein, fekk liv i han og han stilte på. Vi var på veg når klokka hadde passert 10. 1115 var vi pakka og klare på Runde til og trakke litt rundt for og sjå om det var noko og ta bilder av. Ein sånn flott dag er det mykje og ta bilder av sjølv om vi var der midt på dagen og ikkje fekk med oss noko Lunde. Storjoen og sauene var dei vi kom nærmast. Men vi var ikkje so ivrige på å komme nærmast mulig på denne turen vi synst det var supert berre og trakke ein tur på stiane. Eg ser i etter tid at det vart ikkje so mange bilda på meg, for eg har vist brukt meste parten av tida til og filme. Så eg har nok ein heil jobb med og sette detta saman til ein film. den tar det nok litt tid før eg er ferdig med trur eg.



Parkeringsplassen på Runde.



Stigen ned til Lundeura er eit spennande pungt med stativ og bag. Trond er litt skjælven i knea ;o)


Fanastisk utsikt




Storjoane satt midt i stien og såg rart på oss.





Ingen kommentarer: