mandag 12. juli 2010

Jardalsstøylen og litt forbi...

Dette var dagens mål, men vi kom ikkje heilt inn denne gongen. Neste gong blir det nok aleine so får eg komme meg litt kjappare inn og bruke den tida eg vil der inne. Det er ein av dei få dalane eg ikkje har vore enda rundt fjorden her. Eg har selfølgelig vert på støylane fleire gongar men ikkje heilt inn.
Med fare for å bli forvist frå Bukta så trur eg dette er Søreidestøylen over, og Mardalsstøylen under. Rekna med å få høyre det om det er feil hehe!!

Begge støylane og Fjellbygda, som eg kjeme i frå i bakgrunnen nede til venstre.
Vi tok ein liten matbit på trappa i ly for den sure vinden og skodde regnet som kom rett ned frå dalen. Varme pølser på thermos er konge sjølv på sommaren.

Eg har ein stor jobb og gjere når det gjelder plantar og navn....

.... men makro er morro forde..

Ein lerkeunge gjømmer seg godt bort i vegitasjonen, men klarte ikkje lure det skarpe øyet til Patrick.
"Ta bilde då pappa!!!"....

"...og eit no!!! heheheh!!!!!"


Foto: Patrick Solheim
I bilen venta ei kald Urge!!!! likna skummelt på ein cider denna hehehe.

Takk for turen Patrick

Ingen kommentarer: