lørdag 16. januar 2010

Dagens tur vart ein liten tur i Oldedalen


Det er mykje spennande vi berre susar forbi langs vegane. I dag skulle vi i bursdag i Olden og det fant eg ut eg måtte prøve å utnytte. Eg var ikkje sikker på kva eg ville prøve å finne i dag , men hadde lyst på istappar. Enten under ein fjellhylle eller i ein foss. Det er ikkje lett å finne sånne plassar som er lett til gjengelig så det ente med istappar i ei fjellskjæring.




Den store Jostedalsbreen som legger sine brearmar ned mot oss vestlendingar låg i dag i ein skikkelig snøstorm såg det ut som.Tempraturen har stege til rundt null og vinden kommer over breen og ned i dalen.


Det har no sin sjarm med vinter og her inne i Oldedalen, som er so full av turistar om sommaren. Synd eg ikkje tok meg tid til å gå opp til Briksdalsbreen når eg like vell var her inne.




Istappar fant eg i fjellskjæringa.



Ingen kommentarer: