lørdag 13. februar 2010

Nordfjord folkehøgskule hadde Fjellbygda Open i dag.


Fritt utsyn

Det var kjempe morro og vere med denne gjengen i dag å få muligheten til so masse action som i dag. Flott veir og super stemning med utrulig flinke kjørarar.


Det var heat på 4 løparar så det kunne vere ganske tett mellom løparane.



Sjefen sjølv måtte også i ilden. Rektor Halgeir Hansen













Somme var so rå dei kjørte på ei ski!!! det blir vel det neste for Nortug og ;o)




Eg slang litt med kjeften og dermed var det ein som ikkje lot seg be to gangar. Utrulig artig gjeng.




Det var med helsa som innsats, men det gjekk bra begge gongane;o)












Kjempe flott utsikt frå Kristen bakkane ut over Gloppefjorden.



Her blir løypa filma til slutt




Halgeir gir alt som vanlig.





Her er ein frå bygda som satte på plass mange elevane. Eg veit ikkje kortid Jan Roger gjekk ut, men trur han slo Hallgeir.




Eg var ikkje aleine om og forevige desse løparane.





So til slutt ein liten stilstudie.




Takk for turen til friluftsskulen


Ser det kult ut og gå her so kan eg skrive under det for eg gjekk der for 17 år sida;o)









Ingen kommentarer: