onsdag 3. mars 2010

I går blogga eg om sommaren.. i dag om vinterens bak side!!


Eg skreiv i går om at det blir deilig å ligge i sommarenga å kikke på småkrypa, men det er vist vinter enda og i dag skulle eg sitte heime å få unda ein del skulearbeid, fruen vart jaga på dør med ungane og dagens ærend som skulle gjerast. Lova bra detta, men etter ein knapp time etter dei var reist kom telefonen... ho hadde døtte på isen og foten var ikkje til å gå på. Legevakt og sjukehusbesøk vart dagens gjæremål altso. Etter vi kom til sjukehuset vart det konstaert brudd i ytre leggbeinet og eit brudd nederst på det andre leggbeinet. Ho vart trilla inn på oprasjon kl 17 og når eg kom igjen litt over kl19 var ho forsatt under kniven. meir veit eg ikkje enda, for då måtte eg komme meg heim til mine små rabbagastar så dei kommer seg på skule og bhg i morra.

Eg skreiv og i går at eg lure på kva våren bringer, men det var ikkje nødvendig å få eit sånt hint til at det blir litt utan om det vanlige. Men våren kommer og blir deilig som den alltid er uannsett;o)

Ingen kommentarer: